divendres, 27 de febrer del 2015

Què és una tribu urbana?

Moltes vegades hem sentit a gent dir que és emo, gòtica, gamer, etc. Això vol dir que formen part d'una subcultura, és a dir, d'un grup de persones que tenen una estètica, uns gustos i una manera de comportat-se força similar i que difereix de la que domina en el seu entorn. Doncs bé, aquest tipus de grup, quan es forma a una gran ciutat, s'anomena tribu urbana.

Sé que les persones no haurien de ser classificades segons cap criteri, i de fet, no m'agrada fer-ho però crec que és divertit veure de quina manera la gent busca i troba la seva identitat, així que en aquest bloc em dedicaré a parlar sobre les tribus urbanes conegudes i no conegudes de tot el món.


18 comentaris:

  1. Hola Elena, em sembla molt acertat per aquests temps, parla de coses interessants, deuries escriure-hi més sovint. Bona feina!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt el tema que has triat elena!

    ResponElimina
  3. Creo que al identificar a las personas como "tribus" solo nos retrocedemos a la edad de piedra.. así que mejor dejar de clasificar a las personas como tribus y más como seres humanos iguales! Pero muy interesante saber tu forma de pensar guapa!

    ResponElimina
  4. Madremia no n'hi ha ni res saps... estic dacord amb tu en que no s'hauria de classificar a la gent :P està guay el tema!!

    ResponElimina
  5. M'agrada la teva manera de pensar, no s'ha de classificar a la gent

    ResponElimina
  6. Molt interessant, estic totalment d'acord amb tu.

    ResponElimina
  7. Quantes coses s'aprenen en aquest bolc

    ResponElimina
  8. m'ha quedat molt clar, ara vull ser un heavy.

    ResponElimina
  9. Molt real i crec que tothom ho auria de llegir:)

    ResponElimina
  10. Molt interesant Elena! M'ha agradat molt:)

    ResponElimina
  11. Jrasias hente esperro yegar lehos jrasias a bosaltres

    ResponElimina
  12. Elena , hauries de dedicarte a escriure blogs ;9

    ResponElimina
  13. M'agrada aquest tema però més m'agrades tu dolça flor

    ResponElimina